Blog Widget by LinkWithin
Mat Rempit di Bangkok

Di Bangkok, selain teksi, tuk tuk, BTS dan MRT (subway). Ada jugak teksi motor. Kota Bangkok memang terkenal dengan jalan sesak. Teksi motor boleh cilok, lebih ekonomi untuk seorang penumpang. Semua pemandu memakai jaket warna terang dan bertopi keledar, tapi pemunpangnya santai je. Tengoklah macammana mak cik ni, siap duduk bersimpuh lagi.


Abang2 teksi motor sedang tunggu penumpang. Ini berdekatan dengan kawasan zoo. Sejak terjun di kutub, tak ada lagi projek juta2 untuk mat-mat rempit. Mungkin Khairi Jamaludin boleh pertimbangkan idea ni untuk memenuhi masa mat-mat rempit di Malaysia. Dapat juga duit. Tapi siapa yang berani membonceng moto mat rempit? hehe

 

6 corat coret:

mai said...

santainya diaorang awa..macam nie, kena pi bangkok la..ada can naik bonceng ngan mat rempit..hehehe

Haikaliium said...

klu nak boceng bebaik la...nnti dia bwk gi tempat lain...nangis abg misai...heheheheh...

mai said...

nakal che din..

sitinurulhawa said...

1 motor 1 passenger je mai, tak leh naik 4 org tau haha

Marriatyi Morsin said...

tingat aku masa pi thailand masa blajar dlu (lawatan). aku pi hatnyai, songkhla pastu aku xingat la pi mana bnyk tmpt gak. membeli gak kat sana tp x sakan sgt sbb aku bukan jenis memborong. pastu naik tuk tuk, tgk aqua waktu mlm hikhik...somi aku n gang dia dlu pi berurut pastu tgk thai girl show..dia kata x best pon...poyo betul

Qimy said...

aa tu la sbb awa kata tourist friendly..maklumlaa thai girls besepah3 kui3..

lagi awa..takkan ni aje? :p


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki