Blog Widget by LinkWithin
BangKOQ~!: Tuk tuk rides : I no english version

Percubaan menulis dalam Bahasa Inggeris: Cikgu Qim, sila semak ;)

Me: Khao San Road?

Tuk tuk driver: OK!

Me: How much?

Tuk tuk driver: 60 bath

Me: 60 bath? ( i asked the other girls)

The others: OK!

The other girls jump into the tuk tuk. The driver stars the engine and pulls the gear.

Me: Wait! Wait! Take Photo First! Okkkkkkkkkkk.... done!

Our first ride with tuk tuk at Bangkok

..........................................Epilog...........................................

"AAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!" Kami menjerit. Berderau darah. Pemandu tuk tuk buat korner baring pulak. Dah 4 orang dara chantek kat belakang ni, tak sempat kontrol ayu. Nasib sempat berpaut mana-mana yang patut. Kalau tidak mau ada yang tercampak keluar. Pemandu tuk tuk ketawa kecil. haha. Kami ketawa besar. HAHA

 

10 corat coret:

mai said...

ntah aper2 cik awe

Teja said...

part ni x tahan gelak :-

The driver STARS the engine and pulls the gear.

Ko pun jangkit aku gak ke....@ keybod ko makin byk huruf yg hilang?:p

sitinurulhawa said...

penting tu ambik gambar.. sebab nak letak kat blog haha

mai.. aku syak ko klik kat tajuk kan bila pi blog aku, hari ni aku ada 3 entri tau.. tp ko nampak 1 jek

sitinurulhawa said...

alamak.. cikgu Qim blom masuk gi, dah ada error plak :P

ekekeke... saraf tgh ngan otak aku ada problem la, selalu terbalik2 ejanya :P

sitinurulhawa said...

cuba korang perhatikan dimana letaknya handbreak tuk tuk ni.. kat celah kelengkang pemandu tau.. tapi diaorg ni bawak punyalah drift, langsung tak takut tersangkut kat handbreak tu haha

Marriatyi Morsin said...

awa klakar statement ko pasal handbreak kat celah kelengkang...
pastu aku pon tlg check jugak...stars the enjin...tp aku bersangka baik..may b macam teja ckp, ko perlu keyboard baru

Qimy said...

cheh pendek ni aje entry ko? mana aci wei..3 entry kena gabung la jd satu beb..penat nak komen satu3 :p

sila amik ujian english kat fb quiz utk tahu tahap anda..ada ke tanya aku..

sitinurulhawa said...

mayti/teja.. hurup T aku masih sempurna lagi, bleh pulak tertinggal haha

qim, pendek2 la.. nice n sweet.. haha.. panjang2 kang juling biji mata nak baca. entry sblm ni yg ayutthaya tu kan dah panjang.. aku selang seli pjg pendek bagi rest skit ;)

CikSengal said...

nasib baik tak terpelanting masa dia buat kona baring 360 darjah tu.. siyess gerun.. hehe..

sitinurulhawa said...

kalau ahmad idham tgk gaya mamat2 tuk tuk kat bangkok ni cilok, mesti dia offer belakon citer drift2 dia tuh ek hahaha. lagi2 mamat yg tipu kita masa cr tpt makan tu


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki