Blog Widget by LinkWithin
Bangkok : Yang Lucu

Drug Store ialah Farmasi ya cik-cik akak sekalian.. hehe

Perhatikan simbol lelaki dan perempuan untuk tandas. Tandas ini untuk orang yang betul2 tak tahan nak membuang saja haha

 

7 corat coret:

Mama Nafis said...

la farmasi ker??pelik

kelako la simbol tu..aakakakaka

Qimy said...

drug store tu biasa la awa..kat sini pon ada yg bahasakan kedai dorang drug store. kalo ubat mmg drug la asalnya ;)

sitinurulhawa said...

mala.. jom kite tukar signage kat toilet tu! haha

qim.. biasa kat sana, tak biasa kat sini ;)

Marriatyi Morsin said...

aku suka simbol toilet tu

Haikaliium said...

simbol toilet tu...nape lelaki kepit sebelah je, pompuan kepit dua belah???heheheh...;p

Teja said...

Ha ha ha..........kepit sebelah ngan kepit dua belah. Aku suka ngan soklan Che Din tu....

sitinurulhawa said...

sebab.. hahaha... kalau toilet lelaki sasah lelaki je yg masuk.. 1 kaum jek, pasal tu kepit sebelah. tapi kalau toilet pompuan, mungkin pompuan tulennn mungkin jugak fonn awww~!.. ada 2 kaum, sebab tu kepit dua-dua belah hahaha..

asal boleh je jawapan aku. tak ada kena mengena dgn yg KOQ~! atau yg tak KOQ~!


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki