Blog Widget by LinkWithin
KOQ~!

Diaorg ni lebih sengal dari Cik Sengal haha. Si Anas Tahir KOQ~! dan Akbar Azmi KOQ~! telah mengepos video-video KOQ~! di youtube. Nampaknya sedang hangat. FB Group KOQ~! Akbar dan Anas dengan sekejap masa mencanak2 ahli yang sertai.

Tengok dan dengarlah sendiri. Aku rasa nak tapok je mulut si Anas tu hahaha



apa yg diaorg karurkan tu?... tgk video ni..



fav aku ialah lagu anak ni.. aku suka part translation tu heh heh



ada 9 klip semuanya... sila tgk kat related video

 

9 corat coret:

Mama Nafis said...

mmg kos~!est kan ekekekekeke

sitinurulhawa said...

KOQ~! la.. bukan KOS~! hahaha.. key board ko pon dah ilang2 ke huruf dia? :P

aku dah letak kat blog aku, tp apesal aku dgr yg kat blog ko ek.. padahal dah tgk bnyk kali.. tetap nak play gak yg kat blog ko haha mmg KOQ~!

CikSengal said...

camne nak letak youtube ni ekk.. tak pandai laaa..

Yati said...

wakakkaka..tak sangka kak wa punberjangkit jugak. KOQ!!

Marriatyi Morsin said...

awa klakar aku tgk budak 2 org tu. aku pon nk sepok je mulut si anas tu...ekekekeke

Marriatyi Morsin said...

opss sblm terlupa "can i sing another song?" ekekekekek

sitinurulhawa said...

yatt.. copy paste je embed code dia. jgn salah pastu ya miss yatt! haha

yati.. ko mmg KOQ~!

mayti.. buleh dgn syarat buat mulut cam anas ahahah..

Yati said...

part yng paling tak tahan bila buat sound effect yeyyeeeyy + dengan muncung KOQ..wakaka

yantie said...

hahhaa..mmg kelakar budak tu...bila pakai cap baru nampak mcm faizal tahir (nak tulis FT same la plak dgn FT ko...kekekkeke)


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki