Blog Widget by LinkWithin
Bayar hutang : TAG Dari DHAN

1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapakah anda memilih nama blog itu?
Kembara Kejayaan Awa - sila baca post yang pertama untuk tahu sebabnya

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://limatahun.blogspot.com
roadmap kembara kejayaan awa patutnya dalam lima tahun. tp mcm makin jauh la pulak

3) Apakah method dalam penulisan blog anda?
ikut suka hati aku je nak tulis. aku tulis ikut tema label yg aku tetapkan. tak suka ada bnyk2 label

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? kenapa?
selain blog ni, ada banyak blog lagi yg dah terhapus huhu

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
ko nak aku puji ko ke han? hahahaha.. blog han suwetttt. yg pth dpt tau khabar terkini ko han ;)

6) Senaraikan calon yang akan di tag: Nak tag brp org?
tak de penamaan calon (aku takut diaorg kutuk blog aku utk soalan no 5 haha)

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki