Blog Widget by LinkWithin
Yang kurindui - Datuk Domyuji Tsukasa

Keluar je dari food court, aku terpandang poster ni, teruja betul. Start 30 Oct. boleh la pegi tengok sempena 1 Nov nanti hehe



balik office terus search.. trailer..

 

2 corat coret:

yantie said...

Hahhaha..dia dpt Datuk jugak ke?...ye la Datuk sbb anak org kaya...muahahhaa..

weh, ni filem ke ape?

sitinurulhawa said...

aku yg bagi Datuk tu, bday aku kan dah dekat wakakaka..

Filem, ko dah tgk blom Hana Yori Dango 1&2? Walaupon aku suka sgt MG, tp antara dua aku lebih suka yg Japan version ni. Lebih ikut mangga sebenar.

Betapa kita obsess dengan MG dulu ek, kalau naik moto kat jln masuk/kluar UTM tu, bawah pokok2 tu aku perasan diri mcm San Chai plak haha


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki