Blog Widget by LinkWithin
teh o lemon 1 !




"Briani Ikan kari set, tukar nasi putih dgn err.. teh o limau panas!" aku beri order

"Tak ada.." kata pelayan yang mengambil order

"Hah?"

"Teh O ada, lemon tea tak ada"

"Letak je la lemon, lemon tak ada?"

"Haa ok boleh boleh.."

"Ha.. kedai mamak apa-apa pon ada kan?" aku senyum je kat budak tu

"kite orang bukan kedai mamak"

"Aih.. ramai je mamak-mamak kat sini.." tapi budak tu dah beralih ke Pang


Jadi macammana kau kenal pasti kedai mamak? jual roti canai, nasi briani sebagai hidangan utama. lauk pauk pon lauk pauk mamak. pekerja pon ramai yg berkulit mamak. walaupon kau berniaga dalam premis berhawa dingin, di kompleks membeli-belah, dengan dekorasi yang menarik dan moden, aku tetap nampak kedai kau kedai mamak. Tapi Hot Lemon Tea pon tak ada dalam menu.

p/s terima kasih pada pelayan yang beri servis yang baik :)

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki