Blog Widget by LinkWithin
Mejaku yang tak pernah kemas

Entry ni lanjutan dari komen Nenny pada entry semalam :)

Meja aku memang jarang2 kemas tersusun. Macam Nenny kata, kalau kemas pon tahan 5 minit je. Jadi aku selalunya malas nak membazirkan masa kemas meja sebab masa berkemas lebih lama dari jangka hayat kekemasan tu hehe. Lagipon, aku meniru para ilmuan yang pernah aku kenal. Tentu kalian masih ingat, bilik2 para Dr, PM, dan Prof.. haha. Mengikut satu cerita, PM Dr Mat Nor pernah kehilangan talifon biliknya. Berbunyi tapi tak dapat cari. Macammana dia jumpa? dia track ikut sebahagian kabel talifon yang terdedah. Jadi berbanding dia, aku bukanlah apa2 pon haha

Mari lihat meja kerja ku, aku ada 2 monitor atas meja. 1 CPU diatas untuk melayan kerja2 .Net, 1 CPU dibawah untuk melayan kerja2 Deplhi.

Sepah ke meja aku? tungguu... sampai kau lihat seterusnya......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
macammana dengan yg ini?

atau yang ini?

p/s kami semua manusia2 normal. kadang2 sibuk, kadang2 buat2 sibuk haha

 

8 corat coret:

LydiaRosli said...

Ya ampun!!!
Meja ngko ker tuh?
Cuba ngko check kot2 ada kucing atau tikus beranak ke....
Hahahahaha...
Bznyer ngko.....

sitinurulhawa said...

meja aku yg atas sekali, kemas kan berbanding 2 meja kat bawah tu?haha

tuan2 meja kat bawah tu dirahsiakan identitinya atas sebab2 keselamatan haha

Mama Nafis said...

cam biasa aa..aku tukang check spelling ko ekeke:
mala := lama
jayat := hayat

sitinurulhawa said...

cikgi mala, aku dah betulkan ;)

CikSengal said...

errm.. meja kita pun boleh masuk korum gak.. macam2 ada atas meja ni.. kertas, buku, kerepek pedas pun ada.. tapi still tak bley lawan meja pm dr mat nor tu.. or meja bapak kita sendiri.. hekhekhek.. :p

yantie said...

wakakkaka...meja aku pon boleh masuk geng ni..nnt aku tunjuk meja aku,tp skrg dah agak kemas sbb sem dah nak abih...aku time budak cuti meja aku agak cuuuun le...masuk je sem abih hancur..tak best le mende utk keje duk atas rak susah nak capai..better kat atas meja...

weh meja Prof Dr Safai lagi ganazzz..tak igt keeee????...buku susun mcm KLCC

Anonymous said...

waaahhhh awa...

Sampai skrang kt masih ingat PM Dr Mat Nor - hahahahaha...student mana tak takut nak jumpa dia. Dahlah soalan-soalan maut then mesti berdiri pulak - takde tempat nak duduk.

sitinurulhawa said...

ciksengal;
like father like daughter haha.

yantie;
yg aku ingat, Dr shafai ada 2 PC dan 1 laptop atas meja dia. Tp dia dah x ingat aku, masa gi raya rumah yatt haritu aku sapa dia mcm tak kenal je

will;
Dr mat nor soalan dia mmg membunuh. Paling tak lupa, kita terpaksa ambil final paper dia kat KL. Apa dia pesan kat korang? jgn bocorkan soalan kat kita kan? hahaha


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki