Blog Widget by LinkWithin
Aku yang sedang celaru

Sejak beberapa hari lepas, oleh kerana rasa terdesak dengan keadaaan, aku selalu mengenang tahun-tahun yang sudah berlalu. Kalaulah aku dapat kembali pada 2 tahun lepas.. aku mahu 2 tahun saja pun cukup, jadi aku akan lebih hargai apa-apa yang aku ada. Peluang2 yang melintas di depan mata. Kalau dapat kembali ke 10 tahun lepas, dengan pemikiran sekarang alangkah baiknya. Tapi itulah, masa dah berlalu.

..................................................................... dot dot dot ..........................................................................

Pang masih dalam cuti 2 minggu, berbackpaking ke China. Hari ni, hari Chen dah balik kerja selepas cuti seminggu, berbackpaking ke Macau dan Hong Kong. Bila tengok gambar-gambar percutian dia, tak sabar pulak nak tunggu April dan Jun (cadangan berbackpaking ke Bangkok & Bali). Tapi aku malas nak tempuhi tempoh dari sekarang hingga April, kerja, kerja, kerja, deadline, deadline, deadline, isu, isu, isu,meeting,meeting,meeting, masalah2 peribadi lagi. Arghhhh ruwet! Kalau boleh skip masa2 tu kan bagus?

..................................................................... dot dot dot ..........................................................................

Ah........... aku ni konflik dalaman sungguh, aku nak balik ke masa lampau ke nak forward ke masa depan? Arghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sedihnya, aku idle je.. tak mampu berbuat apa-apa tentang masa :(

 

5 corat coret:

yantie said...

go forward..

sitinurulhawa said...

i mean.. fast forward hehe

yantie said...

kalau mcm tu kene duk di fast lane la...ikut kanan utk memotong...jgn duk kiri, kiri jika tidak memotong..kekeke

Mama Nafis said...

awa..bila la aku nk belikan korang sourvenir sob sob sob :(

sitinurulhawa said...

mala, apa kata ko buat kek dan bagi kiteorg makan ;)


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki