Blog Widget by LinkWithin
Open house rumah bujang



Boleh tahan juga menu kami. 3 menu utama dan banyak lagi makanan lain. Tak tidur semalaman nak buat semua ni tau! Aku cuma jemput kawan2 sepejabat dan adik beradik je. Memang plan awal nak buat kecik2 je. Oli dan Alin jemput mak bapak diaorg, aku ajak la mak datang, tapi sebab mak aku nak datang mesti datang dengan salah sorang abg, jadi akhirnya jemputla seluruh keluarga.

Kawan2 seoffice, datang lebih kurang masa yang sama 1pm++, Mala je datang awal sebab nak kehospital kemudiannya melawat adik dia. William siap guna GPS, tah pape. Padahal rumah akula paling senang nak cari.

Kawan-kawan Alin ramai pulak yang excuse last minute. Kawan2 aku pulak; Chong, Janice dan William siap datang 2 kali. Kali kedua bawak Siow Ti yang tertinggal. Masa datang 1st round, Chong bawak anak bini. Chen bawak Jasmine. Makan punya makan punya makan. borak punya borak punya borak. Bila semakin ramai tetamu datang (tetamu Alin dan Oli) diaorg pon beredar. Chen terus balik, Janice dan William sambugn beraya rumah Chong. Sejam kemudian, 4 orang muncul lagi depan rumah. Aku jerit pada Alin, tak pe ke kawan2 aku ni datang 2 kali? haha

Selesai kawan-kawan, tunggu adik beradik pulak. Semua orang datang. Tamu paling akhir, Ina dan mak dia. Lewat pon sampai jugak malam tu :). Mak dan kak ani tido umah aku mlm tu. Lepak bukan main. Esok ada program lain pulak :). betl2 hujung minggu yang panjang kali ni

Terima kasih pada yang sudi datang. Yang lain2 tu kalau ada rezeki lain kali aku jemputla.

 

4 corat coret:

sitinorafizah said...

tak ajak aku pun :(

sitinurulhawa said...

ala jijah, ampunnn... housemate aku jemput kawan2 opis je, aku pon segan la nak jemput ramai2 sebab berkongsi2 ni. kalau aku ada rezeki berumah sendiri nanti, Insyaallah berjemput jugak ko nanti. jgn merajuk ya...

Anonymous said...

bestnye buat open house. makan ape tu?

sitinurulhawa said...

anon? siapa kau anon? majistret? loyar?

kami makan makanan biasa2 je, yang boleh beli hari2 dikedai. tapi kami pilih untuk masak sendiri sebab kami menyambut seruan kerajaan untuk berjimat. hahaha.. poyo tak kami? :P


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki