Blog Widget by LinkWithin
HDD Player baru Chong

Inilah board HDD Player yang Chong baru beli dari lelong.com. Teruja sangat dapat barang baru, dalam banyak2 meja kat office ni, dia test kat meja aku pulak. Berkumpullah semua orang kat meja aku menggodek bende alah ni. Janice dah bising ajak pegi makan tapi semua orang tak layah. haha. Aku bagi muka kat Chong sebab nanti boleh pinjam huhu. Memula pasang tak jalan, tu yang sampai terbuka casing dia.


Player ni boleh sambung pada TV atau monitor. Dalam dia letak SATA HDD. SD Card slot pon ada. USB port pon ada.

Kecil kan? Lebih kurang saiz portable HDD juga. Sebelum ni, downloaded movie boleh tengok kat PC je. Kalau nak tgk kat TV kena burn dulu ke CD/DVD. Tuko format lagi, leceh. Dengan HDD player ni download terus 'Plug n Play' je kat TV/monitor. Sesapa dah ada SATA portable hard disk (mcm aku hehe) beli je la player ni, kira macam tuko kulit(casing) je portable harddisk tu.. multipurpose nih..


Tengok! dah play dah... cun2 pulak aku snap gambar mamat 2 org ni :P.. harga cuma er ling san
alamak.. sepahnye tempat aku, sana sini kertas.. :P

 

5 corat coret:

Mama Nafis said...

aku dah ckp ngan chong nk pinjam minggu depan ehehehehe..dah puji2 dulu kasik kembang..pastu leh la pinjam huhuhu

CikSengal said...

wahh... bestnye.. baru je plan nak convert movie.. tak jadilaa kalau camni.. hehe..

LydiaRosli said...

awa...sejak bila meja ngko kemas...

kalau ngko kemas pun ...tahan 5 minit jer...

hahahahhaha

sitinurulhawa said...

mala;
charger henpon chong masih ada kat meja aku ni ha, kerusi2 chong yg aku pinjam masa open house pon tak pulang2 lagi haha.. dah jadi pusat peminjaman umah dia tu.

ciksengal;
beli harddisk 640G la, boleh simpan seluruh KOREA hehehe

neng;
sat lagi aku nak cerita pasal meja plak haha

yantie said...

mmg best pakai yg ni...aku pon dah ada satu (sbnrnya peyo punye..kekkee)..senang nak tgk movie...


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki