Blog Widget by LinkWithin
PESTA BUKU JOHOR


27 Mei - 1 Jun
Danga City Mall
Johor Bahru
http://dangacitymall.com/

Jommmmmmmm!!! Pesta Buku!!

[tak yah pi pesta jom heboh la :P pi pesta buku je hehe]

 

5 corat coret:

sitinorafizah said...

jom yok....nanti ko belanja aku yer...

CikSengal said...

jelesssnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

Bb Hussain said...

tq awa for the info...boleh lah pg nih..

sitinurulhawa said...

siti jijah, ko nak aku belanja apa? haha..

cik sengal.... sukenye sayeeeeeeeee....

bb, sesama. jom la

aku pon sebenarnya suspen juga, apalah aagaknya ada kat pesta buku johor ni ek.
penganjur bersama jabatan pelajaran johor. jangan2 buku sekolah ja haha

Bb Hussain said...

awa..bila nak pg..aku balik kg this friday..esok or thursday night aku boleh la pg..


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki