Blog Widget by LinkWithin
Jambatan Gantung?

maafkan gambar yang terlalu terang, betul2 mengadap matahari pagi. jalan atas(jambatan?) yang separuh siap. menjulur dari CIQ baru merentasi Tanjung Puteri.

Bincang jambatan baru – Najib


NUSAJAYA – “Jambatan bengkok ke, lurus ke, atas tanah atau bawah tanah akan dibincangkan.” Baca Selanjutnya

..............................................................

Sama ada bengkok, lurus kita belum tahu lagi, tapi di yang gantung memang dah ada - sila renung gambar yang tak jelas tu. Harap2lah PM kita dapat selesaikan 'segala yang tergantung tu ya!' aja aja fighting our PM!!

 

3 corat coret:

yantie said...

tak nampak mana gantung...jamb tergantung ke?

Marriatyi Morsin said...

awa aku xnmpk pon....

sitinurulhawa said...

ala.. esok aku snap gambo lain la :P


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki