Blog Widget by LinkWithin
Hati2 ber Facebook ;)


Ya Allah.. ampuni kami dari kesalahan yang kami tidak sengajakan kerana kejahilan kami sendiri.

 

7 corat coret:

dhan said...

yg bawah tuh aku tau.. nama Qimok huhuhuhu

sherin said...

la..ade ke mende tuh..x penah dpt..teruk la diorg nih..

Marriatyi Morsin said...

Awa aku x penah dpt pon...tp nama yg ko blurr kan tu x cukup blurr la...aku still boleh guess sape org tu...ya Allah ampunilah hamba-Mu yang lemah ini

Qimy said...

oit nak delete nama, delete la jgn bg sampai org leh teka..apeda..:p

Teja said...

He he he.....aku pun x perasan benda ni...ada ke?

Nama2 sume adalah nama geng tingkap...x yah le nk sorok2.. :p

sitinurulhawa said...

jgn riso yg send tu bukan qim. geng2 tetingkap je yg dpt teka qim, org lem tak denya. ingat geng tetingkap je ke visit blog aku :P hehe

yg send tu korang tak kenal pon, aku saja je blur kan nama yg lain2 tu, tak mo prejudis.

mai said...

apeda diaorang nie..takder akal ker..mesti main send ajer tak baca...stupid!


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki