Blog Widget by LinkWithin
Kalau sudah tak ada jodoh


Beria2 aku promo tapi aku jugak yg tak dapat ikuti temubual FT di ikim.fm. Frekuensi 106.2 direbut oleh siaran radio Indonesia. Radio kereta, alarm radio, talifon bimbit dan pemain MP5 semua tak boleh dapatkan ikim.fm. Yanti pulak asik2 hantar SMS berapi. Saja nak bakar aku.

 

6 corat coret:

Homestay Kuala Terengganu said...

takpe k awa. takde jodoh di dalam radio je. mana tahu di alam nyata akan bertemu jua..hehehe..

Teja said...

Awa: Aku pun x dapat dengar...semlm aku ada dinner kat luar...hu hu hu...

Melepas le aku nak dengar sore abg Faisal ko tu...:p

Qimy said...

perghh wat penat aje aku tunggu next updet..:p

jodoh kan ko aku dah pass..aa sape suh betah? kihkihkih..

Marriatyi Morsin said...

Awa siap sms aku kata xleh dgr. aduiii..sian ko awa. xpe b'doa agar ko dpt b'temu 4 mata. (FT tu dh kawin blum?)

sitinurulhawa said...

seme nak kena rebut2 la kat sini. kalo kat opis, henfon tak boleh auto roaming, pasal rebut signal dgn singtel. signal radio pon nak kena rebut2 gak. ingat pulau je yg direbut orang.

korang nih, tajuk tu saja aku bagi gempak. Strategi untuk publisiti hua hua

sherin said...

pergh..ingat xde jodoh ngan sape td..kebetuln gak radio ikim dlm kete cam ilang2 gak smlm..


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki