Blog Widget by LinkWithin
Hadiah untuk pengantin baru!


Akhir2 ini, aku suka berikan buku sbg hadiah. Salah satu sbbnya ia benda plg mudah untuk aku dapati. Ada 2 kedai buku berdekatan aku. Buku2 di atas hadiah utk pengantin baru; Pipi dan suami - semoga jodoh berkekalan. Satu buku untuk isteri dan satu lagi untuk suami. Sesuai juga utk hadiah ulang tahun perkahwinan.

3 bulan lepas, aku berikan 3 buah buku untuk kak azah (sepupu) termasuk 1 buku resepi juga sbg hadiah perkahwinan.

3 minggu lepas aku habiskan masa 45mnt berlegar di MPH memilih buku untuk Rayyan yg baru melihat dunia. Geram betul dgn buku2 yg comel2 tu. Siap dgn lampu dan bunyi. Jgn sangka bayi terlalu awal untuk punya buku!

Dan baru td, untuk perjumpaan semula kawan2 sekolah, aku juga beri buku sbg hadiah. Amin penerimanya. Harap2 mereka suka buku2 yg aku bg dan semoga bermanfaat :)

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki