Blog Widget by LinkWithin
Meraikan kejayaan orang sekeliling

Kadang2 (mungkin juga selalu) yang blog ni asalnya untuk meraikan cerita-cerita kejayaan aku dan juga orang disekeliling. Jadi, 1 label aku namakan wall of fame yang dikhaskan untuk kejayaan-kejayaan yang aku raikan. Semoga dapat jadi penyuntik semangat dan inspirasi.

Jadi tahniah aku kali ini untuk;

1. Yati dan Kak Lin yang kembali menjadi pelajar dan bakal bergelar Dr falsafah beberapa tahun lagi. Aku doakan mereka sentiasa tabah dan sabar menempuh perjalanan yang baru bermula ni.

2. Lai Leng yang baru saja bergelar ibu untuk Daniel Egbert Adolf.

3. Dr Siti yang baru pulang menunaikan haji. Itulah kejayaan dalam Ibadah seorang Muslim. Semoga, cepat2 aku dipanggil bertamu kesana :)

4. Terlambat sikit, tapi tahniah juga untuk kak ani, abg aip dan abg abu yang berjaya mempunyai kebun sendiri. Semoga murah rezeki!

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki