Blog Widget by LinkWithin
Jangan pandang rendah pada syuhada Palestine

Barkali2 aku dapat fwded message dari Ym, entah dari mana asalnya, aku pon tak tau. Begini bunyinya:

UCAPAN PALESTIN KPD KITA: Kalau kami gugur syahid, dan anda sekelian terus diam membisu dan hanya menyaksikan sahaja, nantikan hari pembalasan. Kami akan tuntut dari Allah di atas kelembapan anda semua. Kami tidak akan redha terhadap kelesuan dan kebisuan anda semua. Kami tidak akan memaafkannya..Doa orang yang teraniaya amat makbul "Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di GAZA, hancurkanlah rejim zionis..amin. .. Assalamu'alaikum, Please don't break or putuskan mail ni...keep on fowarding to ur friend insyallah, Allah aminkan doa kita..

Aduhhh.... janganlah memandang rendah pada para syuhada Palestine. Mereka syahid dengan kegembiraan yang tak dapat kita bayangkan. Mereka redha. Bukan mudah, lagi2 pada zaman kini, untuk dapat tiket kelas pertama untuk bertemu Dia. Jadi mana mungkin mereka mencela kita kerana kelembapan kita menyebabkan mereka syahid? Mereka tidak sedikit pon kesal kerana syahid.

Mereka sedar, mereka orang-orang yang terpilih, untuk menentang Israel terkutuk dan mempertahankan bumi suci para ambiya'. Mereka tak minta apa-apa selain doa, bukan doa untuk Allah panjangkan umur mereka, tidak.. tetapi doa supaya Israel laknat lumpuh dan kesucian kiblat pertama kita kekal terjamin.

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki