Blog Widget by LinkWithin
The Girl Who Leapt Through Time

klik gambar utk ke wiki!

William bagi aku task ni (arahan untuk menonton), tapi berminggu-minggu lepas tu, lepas dia penat bertanya sama ada aku dah tonton ke belum, barulah aku sempat menonton. Difilemkan pada 2006, tapi karya asal dari novel 1965. Bior betul! aku blom lahir pon masa tu.

Menarik juga ceritanya, budak perempuan ni, boleh kembali kemasa lampau dengan cara melompat. Lagi jauh dia melompat, lagi lama dia balikkan masa. Jadi dia pun suka2 melompat kalau terjadi hal-hal yang dia tak suka. Tapi, sebenarnya, dalam pada tu, ada bnyk kesan pada orang lain pulak termasuklah 2 orang kawan baik dia. Kemudian, dia cuba betulkan balik. Tapi macam2 la masalah la pulak. Sebab sebenarnya, dia bukan boleh melompat sesuka hati, ada hadnya.

Agak2 kalau aku terjun dari tingkat 31 ni, berapa tahun aku boleh kembalikan? Kalau setingkat boleh balikkan setahun, aku kena turun sikit la, dan balik pada waktu umur 6 tahun. Bestnya! Lepas tu asal lepas umur 20 tahun, aku lompat lagi, berulang2 hahaha

.......................................................

Ada satu lagi task William bagi, tapi aku belum tonton lagi. Sebagai balasan William minta aku carikan Sepet. Dah bagi pon kat dia semalam.

Sekarang aku tengah tention sangat, sebab tu aku blogging. Bukan sebab aku free tak de kerja. Tapi aku mcm dah nak give up la dgn kekasih gelap. Nak je aku fire diaorg ni.. hadoiiiii
Rasa cam nak nangis baca balasan e-mail tadi... :((. Rasa nak tarik2 rambut pon ada.

 

5 corat coret:

yantie said...

melompat lebih tinggi...

apa pasal kekasih gelap?..apa?..sape?

sitinurulhawa said...

hahahaha

HahahahahaHAHAHA

CikSengal said...

kekasih gelap ke colleague gelap? ngehngehngeh...

Anonymous said...

cik awa.. aku pun kalo boleh nak melompat gak.. tp kalo boleh x nak turun2.. x berani.. takut berulang kesilapan lama.. huu..huuu..

kekasih gelap.. wah.. saper??

-abidrahmat-

sitinurulhawa said...

yatt.. ko tau, akak tau udahla :P

bid, jgn takut belajar dr kesilapan hehe


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki