Blog Widget by LinkWithin
Oh.. rupanya aku sangat2 rindukan dia

Aku jalan beriringan dengan Alin menuju ke eskalator. Aku lihat 1 susuk yang macam aku kenalll amat. Ya! betul itu memang dia!

Aku kerut dahi. Ada sesuatu menjolok2 kerongkong dari dalam, tapi betapa terkejut & gembiranya aku sampai tak boleh nak keluar perkataan tu. Menolak-tolak lagi dari dalam. Mulut aku dah terbuka, tapi kotak suara masih beku, jadi aku cuma hasilkan bunyi aaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Dia melintasi aku, dia toleh sebab dengar jeritan aku. "Hey!flhri ghjfoef fghl" aku tak ingat apa dia cakap, sebab terlalulah gembiranya! haha

kami tak bersalam pon, terus je berpeluk erat sekali. Sel-sel otak terus mengumpul memory, kenangan dan melayang2 bersipang siur kemudian ruwet!! terlalu bingung nak keluarkan kata, cuma tanya khabar saja. Terlalu banyak nak di kata sampai tak terkata semuanya! Kemudian aku tekup dua pipinya dengan tapak tangan. Tekup kuat2. Lepaskan rindu heheheh

Dia sempat lagi katakan aku dah kurus (berbanding dulu la yey! yey!). Dia kata lagi kenapa kurus sampai cengkung? Aku jawab, muke je kurus haha! dia kata lagi kenapa menyenyapkan diri? aku gelak kecil..

Hari dah maghrib benar, dia bergegas nak pulang dan aku lepaskan. Tapi hati gembira.

Bila terjumpa macamtu, barula kita tau betapa kita rindukan seseroang.. miss u Dr Rose.. rindu lama tak kena marah hahaha

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki