Blog Widget by LinkWithin
Tag? apa tag?

Ini First Time aku kena tag.. pasal first time pulak tu tag ni dtg dari siti jijah

........................................................................

First Time...

...naik kapal terbang...
gi Kuching Dec 2004. Ini kenduri kawin paling jauh aku pernah gi (Sharin n Azmi). Masa tu Tsunami, sebab beronggeng sakan kitaorg(aku, yatt & yanti) tak aware pon stunami tu punyalah dahsyat sampaila kitaorg pegang surat khabar dalam flight balik JB 2 hari lepas tu.


...pergi overseas...
masa kecik2, aku ingat buat pasport spore - gambor itam putih. rambut tocang dua, pakai baju kelasi ;), tp tak ingat pegi ke tak. Yg aku ingat pegi dengan classmate masa form 5. Err.. spore kira oversea tak? mok kata tak kira huhu.. Selain Indonesia, spore je cop yang ada kat passport aku. (skrg kalau kena pagi spore, rasa macam bala, punyalah malas nak gi - nak menempuh jam waktu balik tu yg tak larat - bilalah boss nak suruh aku pegi Korea ke, HK ke, Dubai ke, poyo2 pon pegi Jakarta, saya boleh jadi translater pada mamat India tu, saya pandai speaking Jawa tau boss!)


...dok jauh dengan family...
tak pernah jauh sangat la, dok johor je pon dari dulu. tp dr form 1 dah dok hostel


...rasa diri gemoks...
aku mmg chumil start dari darjah 5

...kerja...
kerja kilang Fujitsu masa cuti sem tahun 1. aku tipu kata aku lepas SPM, sampai abis cuti baru diaorg tau aku budak tengah cuti haha


...bercinta....
asal kapas menjadi benang,
dari benang dibuat kain;
barang yang lepas apa dikenang,
dah jadi hak orang lain
ahaks;


...masuk panggung wayang...
ini pon tak ingat, tapi dah beso2 ni baru pandai masuk wayang


...rasa diri cantik...
pertama kali rasa diri cantik? errr.. masa buat persembahan tarian masa darjah 1 kot. cikgu solekkan punyelah tebal. pertama kali pakai blusher tu! hahaha


...melahiran zuriat...
i'm still single ok!


...masuk ward...
yg aku ingat masa darjah 3, mak bersalinkan eha, hari2 aku dengan abah gi tengok mak kat wad hospital muar.. masa tu tiap hari aku keluar masuk entah berapa kali. Zaman tu kalau dah lepas waktu melawat, kita boleh lawat pesakit ikut tingkap

nak tag sape plak ek, tag mala n
yatt n
laileng n
sharin je lah

 

4 corat coret:

sitinorafizah said...

okeh awa... yg paling aku nak nengok gambar ko masa wat passport tuh. mesti klasik..

Anonymous said...

amboih... nanti gwe tepek di blog gwe plak.. ^__^

sitinurulhawa said...

siti..
siti? sini mana 1 ni.. aku pon siti gak. haha. mana tah passport spore tu, saman tu budak2 boleh selit je kat passport mak bapak. zaman dulu2 mmg org johor soping kat spore. brg2 murah.. la ni dah terbalik plak.

yatt..
ko buat mesti ilang atuk borin ko hehe

sitinorafizah said...

jijah ler..


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki