Blog Widget by LinkWithin
KUIZ MARI PBERPANTUN

SILA LENGKAPKAN PANTUN DIBAWAH

SUDAH DAPAT GADING BERTUAH,
TANDUK TIDAK BERGUNA LAGI;
..........................,
..........................

jawapan akan diberikan pada khamis, 27 ogos 2008
hadiah lumayan!!! berupa REBET HARGA MINYAK!!!

 

5 corat coret:

Anonymous said...

Eh ko ambik part yg penutup dlm pantun dolu2...payah nak lengkapkan ni...hihihihi...

ok aku nak try:

Kenapa hati cepat berubah,
Kerana cinta tiada tersemat mati.

(ni ada kesah disebalik ni..hehehhe)

Yin Hasni said...

Yelah Awa, tu dah hujung rangkap...
Aku xreti ler...
Rebet minyak tu ko kc brp?hihihih
nape aku tgk blog ko lari2 settingnya..

sitinorafizah said...

sudah dapat gading bertuah
tanduk tidak berguna lagi
sudah dapat menuang kuah
senduk tidak berguna lagi

-jijah

sitinurulhawa said...

yan, yin, jijah

pantun aku dah lengkapkan..

aku dah bagi clue dia haritu, dapat rebet minyak. kite tunggu je lah nanti ya.. hehe


yan, aku mmg ada good feeling pasal by election kali ni. sebab tu awal2 dah karang pantun hehehe.. alhamdulillah rakyat menang lagi :)

sitinorafizah said...

aiyohhh.....betapa tersasar nyer pantun aku.


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki