Blog Widget by LinkWithin
Jawapan pantun

SUDAH DAPAT GADING BERTUAH,
TANDUK TIDAK BERGUNA LAGI;
PERMATANG PAUH SUDAHLA KALAH,
SUMPAH TIDAK BERGUNA LAGI.

HUHUHUHUHUHUHUHU
sumpah tak membuktikan kau bersih, kalah tak membuktikan kau telus!

aku tak puas hati kenapa tv malaysia tak buat coverage besar2an tentang pilihanraya kecil permatah pauh. nampaknya malam ni tak boleh miss Detik tentang isu kekalutan politik di Malaysia, kat channel Suria (nasib baik aku duduk johor tau! kalau tv malaysia haremmm)

 

2 corat coret:

Anonymous said...

ceh....mana aci mcm ni...
aku pon boleh bagi jawapan tu...

hahahahhaaaa...

Permatang Pauh sudahla kalah,
Tiada berguna itu sumpah,
Undur-undur la kroni dan Paklah,
Bagi rakyat rasa new pemerintah.

Ya Allah, selamatkan negaraku dari kejahatan yang zalim...selamatkan kami semua...semoga negara kami aman makmur hidup sejahtera...amin

Anonymous said...

Alhamdulillah..

erti sebenar kemerdekaan telah bermula, Rakyat Merdeka bila Minda Merdeka. Rakyat telah buktikannya..

Bermulalah sejarah baru dan kisah baru dan mungkin pelakonnya sama.


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki