Blog Widget by LinkWithin
2+1+1+2=sex

aku pernah kata, dalam entry dulu2.. selain kemahiran bertutur bahasa mat saleh, kita juga perlu kemahiran mendengar dan menterjemah (word processing). sebab kita bekerja di Malaysia, ada macam2 bunyi akan kita dengar yg mana membawa maksud yg sama.

semikolon;

---------------------------------------------
standard device protocol:
prefix + add + cmd + data + chksum
2 + 1 + 1 + n + 2

minimum length of the protocol:
all item - data
---------------------------------------------

"means, two plus one plus one plus two equal to sex. SEX! hmm!" chin chin angguk kepala sekali penuh keyakinan. pandang kami semua dan semua orang angguk2. chin chin angguk angguk juga. ini perbincangan teknikal dan serius, tak ada siapa pon yg gelak. atau mereka tak perasan pun agaknya.

pengajaran kisah: jangan malu sangat kalau kau selalu silap sebut perkataan inggeris. mcm aku selalu kata bila sukumar betulkan aku "sorry i'm not english, i'm jawa" :D

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki