Blog Widget by LinkWithin
Peluang kembara

Hebahan untuk kawan-kawan yang gemar berkembara dan adventure. Ini peluang berkembara. Kembara bukan sebarang kembara. Kembara berziarah saudara-saudara Melayu Champa Muslim di Kemboja. Kembara yang lain dari yang lain. Tetapi pasti memberi pengalaman-pengalaman yang tak ternilai dengan duit.

Kalau bukan kerana projek luar biasa aku yang mula Novenber ni, mungkin aku gagahkan poketku untuk ikut program ni.

Nota: Klik gambar atas untuk ke laman web Kembara Korban EzQurban & IKIM. Semua maklumat ada di situ atau hubungi pihak berkaitan. Jangan tanya aku sebab aku malas nak layan orang yang malas mencari sendiri.

 

2 corat coret:

Isma Ae Mohamad said...

Terima kasih, tawaran yang menarik. Rasa mahu ikut.

sitinurulhawa said...

Isma, kalau awak dapat pergi sampaikan salam saya pada angin di bumi Kemboja :). Bawa pulang sedikit semangat saudara2 kita di sana ;)


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki