Blog Widget by LinkWithin
Cemburu!!!

Jadi tabiat aku mengenal penulis serba sedikit sebelum (kadang2 sesudah) membaca buku. Penulis Makkah Al-Mukarramah, Kelebihan dan sejarah, Ust Basit Abd Rahman, DR. Lulusan PhD dari Universiti Madinah. Tapi kini memperjuangkan sekolah agama pondok di kampungnya. Aku kira, tentulah hidup Ust Basit akan lebih selesa jika dia memilih untuk menjadi pensyarah universiti kerajaan. Cemburu aku dengan orang seperti dia. Besar betul jiwanya.

Dan baru tadi, aku lawat blog Ust Farid Rashidi yang baru pulang dari Mesir, dia mengusahakan Darul Fikr bersama ayahnya. Hmmm... cemburu lagi. Oleh kerana aku tak mampu menyumbang banyak, apalagi nak berbuat kebajikan seperti mereka. Maka aku hebah2kan di sini. Jom kita pakat bantu ramai2.

air sapalah yang tergantung di pintu tu hehe


KLIK UTK Kisah penuh ttg usaha Ust Farid Rashidi

Dalam pada kita sibuk memenuhi keperluan dunia ni (skrg 7.00 mlm, aku masih tersangkak di pejabat sebab bnyk kerja belum selesai), untungnya mereka yang sentiasa berusaha untuk penuhkan kantung akaun akhirat!

Mohd Farid Bin Md Rashidi
2048020043028

 

4 corat coret:

Qimy said...

mcmana time bz leh aktip updet blog ni..jeng3..

sitinurulhawa said...

jeng3..

sebab menulis blog ni dah mcm membaca - bukan sekadar mengisi masa lapang - tapi hal yang perlu kalau boleh setiap hari. terupdatenya blog ni tanda aku masih hidup, bernafas & masih boleh bereaksi pada persekitaran :)

Marriatyi Morsin said...

aku slalu bukak blog tp xupdate sbb bnyk nak marking paper....banyak nk kena baca jawapan stdnt.

**bilalah aku nk punya jiwa besar seperti mereka...

Faridrashidi said...

Allahu rabbi!

Saya dapat rasakan masih ramai manusia yang baik hati dan berkebajikan di dunia ini.. salam pencinta kebenaran dan perindu cinta ilahi!

Alfu syukran.


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki