Blog Widget by LinkWithin
Siapa paling handal berFB

Facebook memang trend sekarang. Sikit2 facebook, sikit2 nak gambar, sikit2 nak tag. Orang tak ada dalam gambar pon ditag juga. Dari itik sampaila jemput2 semua kena tag

Ini cerita petang kelmarin. Satu2nya open house raya yang aku gagahkan untuk pergi. Itupon sebab dapat SMS peringtan + tahun lepas dah miss + tuan rumah kedaung ni manjanggg bajet bz, bukan senang nak jumpa :P

Lepas makan, lepak2 ,borak2, ketawa2 - semua mcm dulu2 cuma tak kena jerit je huhu. Maka, aku pon mengeluarkan talifon. "Kena ambil gambar ni, esok pagi2 saya tag!". Teruja betul aku. Aku rasa, dalam hadirin hadirat di rumah tu (masa tu tetamu tinggal beberapa orang saja), aku lah paling handal berFB. Dari beberapa orang yang tinggal di majlis tu, aku dan Lily saja yang muda remaja beb,yang lain tu dah terkeluar dari umur belia hehe.

"Lambat sangat wa, I sekarang jugak boleh upload, tengok ni". Prof Rose keluarkan BlackBerry. Hulur pada Lily. Lily ambil gambar. Kembang-kembang Prof Rose tunjuk demo upload gambar ke FB. Siap tag lagi tu, cehhhh....



Dari beberapa orang yang tinggal di majlis tu, aku dan Lily saja yang bergaji 4 angka beb, itu pon tak sampai 1/4 gaji orang2 yang dah tak belia lagi tu. Kami manalah mampu pakai BlackBerry.. uwaaaa!!!!!

 

2 corat coret:

Yin Hasni said...

aku cuma blh senyum bc ayat last tu...nk tuko diri sendiri kn tuko sepasang alasan sng sama charger xyah pening2 nk bwk byk2....:)
Maksud sebalik ayat xyah ler berangan nk tuko br msh blh pakai lg hp tu....aku lg xmampu nk tuko blackbery tu klu jem blackberry blh lah beli

blackpurple @ jowopinter said...

beli la blueberry, murah sikit..


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki