Blog Widget by LinkWithin
Tuk Ti, Mak Iti dan Itik Tebuan Saharil?

Satu malam minggu lepas, balik dari kerja. Aku melintasi kedai majalah. Gambar Datuk Siti ni sangat-sangat menarik perhatian aku. Ish.. CT ke? tak kan lah dah tak 'bertudung'? Aku pun dengan gaya keypoh wartawan Michael Melodi, mendekati rak majalah tu. Aku cari2 dimana tudung CT?.. Ohhhh... legaaaa Alhamdulillah, CT masih bertudung :) Ha?? kau tak nampak.. jangan.. bak kata Nujum Pak Belalang, siapa tak nampak maknanya...



Dah nama pon biduanita, sampai esok harinya aku masih terkenang2. Aku rasa macam sesuatu je gambar CT tu. Macam deja vu. Betul2 kuat aura Datuk CT ni. Berhari2 aku cuba ingatkan apa dan di mana yang sesuatu tu. Rupa2nya.. ini lah dia yang sesuatu tu.





ish ish.. hari Raya yang lepas, anak buah aku sibuk nak menggayakan tudung Siti Nurhaliza. Mujurlah diaorg tak nampak majalah ni.

Itik Tebuan tu adalah hasil karya Incik Saharil Hasrin Sanin. Klik gambar utk ke blog Saharil Conteng. (Nota: tu la, saharil skrg dah malas update blog, aku tolong promotekan lagi ni :P)


.
.
.

errr apa hubungan saharil dgn datuk ct?.... michael!!!!!!!!!!!!

 

7 corat coret:

sitinurulhawa said...

aik.. terpotong lak gambor datuk ct, kira ok lah ek.. tak sempat la nak betul kan :P

syahirah said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

aper citer ni????

suryanti@ump.edu.my said...

gossip baru ni..:))

Shookrie said...

Hehehe..x kelokor pon

Anonymous said...

aikss mcm tu pun dikira bertudung ke?

sitinurulhawa said...

yan, ko mmg pantang dgr gosip datuk ct ek.. keh2

mohd, tak lawak konon.. tapi dok gelak :P

anon dan anon;
cerita ceriti.
ini fesyen beb!


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki