Blog Widget by LinkWithin
Bekal untuk perjalanan


Aku dan Isabella sdg menghabiskan masa bersama di terminat bandara senai :). Teman plg baik dlm perjalanan adalah buku. Kita boleh minta dia bercerita atau berhenti bila2 masa. Sangat menyenangkan!

 

5 corat coret:

yantie said...

malangnya aku insan yg takleh membaca dlm kenderaan bergerak, nnt aku muntah...huhuhu

LydiaRosli said...

samalah yanti... tapi yang peliknya, dalam kenderaan awam bole la pulak... macam lrt, bas, keretapi ngan kapal terbang. errr.. kenderaan air tak bole....

Anonymous said...

mau kembara ke mana pula kali ni, kak awa? Sememangnya, buku itu peneman kesunyian yang paling baik.. :)

sitinurulhawa said...

yan & neng, aku baca masa menunggu kat terminal bukan dalam kenderaan huhuhu.. kalau dalam kenderaan aku pon mabuk kalau membaca kecuali kapal terbang kalau cuaca ok le (kecuali fire fly - tak baca pon mabuk, punyalah gegar haha).

abdul, pi kl jek ;) dah abis baca pon buku tu berhantu lah, hu hu..

Anonymous said...

The writer of limatahun.blogspot.com has written a superior article. I got your point and there is nothing to argue about. It is like the following universal truth that you can not disagree with: The best humor in a workplace will be banned by management. I will be back.


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki