Blog Widget by LinkWithin
Realiti TV Show ala survivor yang tak ada di TV

Sabtu, 11.30 malam. Aku dan Louis orang terakhir meninggalkan medan perang hari itu. Belum seminggu pun tapi rasa macam dah dekat sebulan penatnya. "Restless!" kata Louis. Kami sudah tak ingat hari. Hari2 aku akan tanya Louis, hari ni hari apa? Sabtu dan ahad tak ada beza pon. "Sunday, Mon, Teus, Wed, Thurs..." Aku kire dengan jari macam org berzikir. "What r u counting?" Tanya Louis. "5 more days before I can go home! hehe... dont count yours :P"

Isnin 6.00 ptg. Aku gembira kerana baru mendapat panggilan dari Janice. "You raya air ticket has been confirm". Louis tengok aku dengan muka kelat, Liaw tengok aku dengan muka sepat. Hoo cemik cemburu.. "Untung yaaa daapt balik raya, kita semua tak tau bila boleh balik". Walaupon tak tidur semalaman semalam, tapi hari ni mood aku sangat baik. Muka Louis dah merah padam.

"We are like reality TV show contestants. We never know when we can go home." Ujar aku. Louis gelak besar. "But you can go home this weekend" Liaw macam tak puas hati. "She is the suvivor of the week" Jawab Louis bagi pihak aku. Hahaha

Sebelum balik Khamis ni, ada peperangan besar perlu dihadapi.. Yahhhhhhhhhh!!!!!

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki