Blog Widget by LinkWithin
Integriti

Parlimen baru sudah bersidang dan luluskan dua rang undang2 baru berkaitan sistem kehakiman dan pencegahan rasuah. Alhamdullilah. Tujuannya secara am, meningkatkan integriti kerajaan. Memberi kita harapan kepada kerajaan yang lebih telus, adil. Kerajaan yang mampu membela dan melindungi seluruh rakyatnya. Bukan kerajaan yang melindungi sesetengah ahlinya yang berkepentingan seperti dituduh sesetengah pihak yang berniat serong.

Dalam masa yang sama, lagu puisi dari karya asal DR MAZA(Dr Asri) digam oleh RTM. Apa yang aku nak kata sekarang.... itu apa nama.. integriti tu bolehlah digantung dijambatan KLCC. Talinya kena cukup panjang supaya sampai ke bawah. Panggil khalayak rakyat. Kemudian bagi mereka batu untuk rejam dia sampai mati dan arak keliling KL 2-3 round. Mandikan dengan air Tasik Putrajaya, kapankan dengan bendera terpanjang. Lepas tu campakkan di kawasan runtuhan Bukit Antarabangsa, biar tertaman di situ.

1000 tahun lagi, bila mana cucu cicit kita buat kajian arkeologi di Bukit Antarabangsa, mereka bukan saja mungkin bertemu dengan rangka pembantu Sri Langka yang gagal ditemui. Tapi juga rangka integriti amalan tok nenek moyang mereka. Lalu mereka buat kajian, apa kaitan rangka keturunan ber gen India dengan integriti nenek moyang mereka.


Klik sini untuk download MP3 lagu ni
KOPRATASA - AKU BUKAN MUSUH HARTA

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki