Blog Widget by LinkWithin
Bohong Sunat

4,749 bakal diberhenti <- klik tajuk untuk berita penuh

KUALA LUMPUR 22 Dis. – Trend pemberhentian pekerja diramal serius tahun depan dengan seramai 4,749 pekerja akan diberhentikan oleh 102 majikan dalam tempoh tiga bulan pertama setelah mengambil kira kelembapan ekonomi dunia.

Jumlah pemberhentian pekerja itu adalah angka rasmi yang dilaporkan oleh majikan, kebanyakannya dalam industri elektronik kepada Jabatan Tenaga Kerja (JTK) setakat ini.

...............................................................................................................................................

Malaysia tidak berada dalam krisis kewangan - Najib <- klik tajuk untuk berita penuh

KUALA LUMPUR 20 Okt. — Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata Malaysia tidak berada di dalam keadaan krisis kewangan dan tidak sepatutnya diperkatakan berada di dalam keadaan sedemikian.

Bagaimana pun, beliau, yang juga Menteri Kewangan, berkata ekonomi sebenar negara tidak dapat dielak akan menerima kesan negatif oleh cabaran kewangan semasa.

...............................................................................................................................................

Fundamental Ekonomi Malaysia Kukuh, Kata Najib <- klik tajuk untuk berita penuh

PUTRAJAYA, 30 Sept (Bernama) -- Datuk Seri Najib Tun Razak berkata fundamental ekonomi Malaysia berada dalam keadaan kukuh bagi mengharungi kesan buruk perkembangan ekonomi AS dan pasaran kewangan antarabangsa.

"Sistem perbankan kita hari ini berada dalam keadaan baik dan kukuh dengan mempunyai penampan untuk menghadapi kegawatan kewangan semasa," kata Timbalan Perdana Menteri, yang juga Menteri Kewangan, di satu sidang media di sini hari Selasa.

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki