Blog Widget by LinkWithin
Happy bday Fresh!


Terjumpa Fresh plak tadi. Minum2 kat Sahabat Tea opss Sarabat Tea :-P. Fresh kata dia nak beli laptop baru (ala2 tablet pc) yg boleh lipas opss lipat :-P. Bila aku tanya adake aku nampak kurus? Fresh ambik masa untuk jawab; adalah sikit. Aku adu kat Mala, tapi Fresh kata susah nak jawab sbb tak ada talian pembantu opss bantuan ;). Fresh kata hari ni bday dia. Mulanya aku tak peraya. Berkali kali aku tanya balik. Pastu dia kata; dia mana pandai tipu punya. Kenyataan yg kedua tu lagi aku tak percaya. Sebab aku pernah kena haha (kena tipu dgn org jujur macam Fresh mmg susah nak dilupakan hehe). Jumpa Fresh betul2 refreshing. Dah lama tak ketawa2 mcm ni. Seronok. Fresh masih mcm dulu, penat nak betulkan BM dia. Penat ketawa. Haha

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki