Blog Widget by LinkWithin
POPULAR BOOK FAIR

JB City Square 28 Nov 2008 - 08 Dec 2008
Aku boleh tangani jualan murah baju, kasut atau beg. Jualan murah 'bedding' atau hiasan rumah. Pendek kata, aku boleh tangani apa-apa saja jualan murah, tapi aku sangat kalah dengan jualan murah buku. Aku angkat tangan sahaja.

Pusingan pertama baru selesai, aku beli DVD Jepun & Korea. 11 filim x RM5.90 = RM64.90
Pusingan kedua malam ni atau esok buku pulak. Ho ho ho

Sebab tu aku jarang2 pegi book fair kat KL tu, kalau pegi book fair tiap2 tahun aku boleh jadi gila. Gila belum habis lagi, dah pegi lagi.. jadi gila la berlanjut-lanjut (ha ha best tak alasan)

nota: Novel2, buku2 motivasi dan agama diskaun 20%

 

3 corat coret:

Mama Nafis said...

byk gile ko beli dvd n cd...ko beli tu mcm la popular tu bukak sehari ekekeke bila nk smbg soping buku lak?

sitinurulhawa said...

mala, ko mengomen ni sedar ke mengigau? haha

aku tak blk kg minggu ni, esok kot menyoping. waktu lunch pendek la. tak dpt nak menghayati. hehe

blackpurple @ jowopinter said...

Cuma nak cerita. Baru balik dari Kinokuniya, KLCC. Beli novel White Tiger. :)


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki