Blog Widget by LinkWithin
Kisah Uncle John dan belacan

PROLOG
Uncle John adalah seorang free thingker

........................................1........................................

Memang dah lewat sangat. Pukul 2 baru dapat makan tengah hari. Pergi kedai mamak yang tak mengaku kedai mamak tu.

Uncle John minta set briani dengan kari kambing. Bila sampai je pesanan dia, dia tanya belacan ada tak?

Terkejut aku, apa pulak belacan dengan nasi briani?

"You take belacan with briani?" aku tanya dengan pelik
"I take belacan with everything!, I like it soo much" Aku gelak2 je.
"I used to eat bread, put ham and spread with belacan. Whoaaa vveeerrryyyy goooddd I told you!"

Ayark!! belacan with ham? was it chicken ham or.. ehemehem ham? [ini aku pk dalam kepala je, tak kan nak tanya plak hehe]

Mala kata, Uncle John memang free thinker habiss... haha

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki