Blog Widget by LinkWithin
Cuter than Rain



Aku tak boleh tahan tengok budak kecik ni menari. Aku tak perasan rupanya aku ketawa terkuat sampai Chen bangun dan jenguk apa aku tengok. Sebijik2 dia ikut style Rain menari. Cute habiss!!

Ini sedutan dari filem Korea Little Brother/Hello Brother (2004). NTV7 tayang sabtu malam ahad kemarin. Kisahnya tentang budak kecik yang nakal ni. Kisah ni, dari kisah benar. Ini kisah adik beradik juga macam My Brother (2004). Budak ni memang mencuit hati, aku asyik gelak je, bila kisah sedih tu tiba2 je air mata dah mengalir.

Kisah Han Yi yang nakal dan Han Byol yang mengidap tumor otak. Han Yi memang nakal dan bertambah nakal bila mak ayahnya kurang perhatian pada dia bila Han Byol masuk wad pediatrik. Banyak juga masa Han Yi dihabiskan di wad. Mereka berkenalan dengan Wook Yi yang sangat positif dan bersemangat untuk hidup. Semangat Wook Yi mempengaruhi Han Byol. Han Yi cemburu bila abangnya selalu menyebelahi Wook Yi. Tapi kemudiannya Han Yi belajar menghargai Wook Yi dan abangnya dan cuba sedaya upaya untuk menggembirakan Han Byol dan Wook Yi.



boleh tak kalau aku harap Park Ji Bin ni tak akan membesar... biar dia terus menerus cute hehe

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki