Blog Widget by LinkWithin
PPSMI akhirnya


Harap - harap belum terlambat sangat nak ucapkan terima kasih tok menteri. Dan tahniah pada pejuang bahasa.

Semoga kita semua diberkati Allah hendaknya :)

 

2 corat coret:

Haikaliium said...

dr.mahathir letak vote kt blog dia utk PPSMI, setakat nie 80% sokong PPSMI...tp pd aku x reliable la vote tu sbb yg baca blog dia kebanyakan pro dia...

sitinurulhawa said...

che det kecik hati sebab muhyidin tak ikut cakap dia. bukan che det saja yang muhyidin perlu dengar. dan bukanlah mutlak pandangan dia perlu di ikut. aku kira untuk formaliti dan penghormatan saja muhyidin minta pendapat mahathir, kalau tak minta pendapat dia mesti melenting juga kan?

paling penting ialah keputusan ikut kajian2 yang telah dibuat, terang2 PPSMI telah gagal total selama 7 tahun ni. che det, apa statistik yang dia bentangkan?

yg sokong PPSMI tu ialah saki baki borjuis tinggalan penajajah yang entah berapa puluh tahun lagi pon tah mahu2 mereka merdeka


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki