Blog Widget by LinkWithin
Cuba teka, berapa umurnya?

Aku jalan2 di YouTube dan jumpa video ini. Jom teka berapa umur budak ni ;)

Penulis 3 buah novel fantasi.



Ini video pertama dari 10 pecahan. Seronok juga Kick Andy ni. Aku harap dulu Ally Iskandar buat rancangan macam ni la, tapi samaaa je, asyik2 jemput artis. Hmmmm... tak guna belajar tinggi.. opsss...

 

5 corat coret:

Bb Hussain said...

waa..hebatnya budak ni...berapa umur dia awa? adakah dalam lingkungan 12-14 tahun?? emm..aku tak gemar tengok rancangan TV kita ni asyiknya la hiburan je..semua nak suruh jadi penyanyi..huhu..

Marriatyi Morsin said...

awa aku kurang phm dia ckp ape...tp mmg kecik la...bape umur dia? tp betul la, tv kita ni asik hiburan je manjang...aku dh bosan aku dah bosan aku dah bosan...!!!

yantie said...

aku agak umurnya 11-12...kelakar jugak budak ni...jadi doktor takut salah bagi ubat pada pesakit, jadi wartawan takut kena bunuh...hahahhaha..lantas nggak jadi apa2 kamu duh...jadi penulis aja ya..

ala wa, rancangan mesia ni kalau takde kaitan dgn artis tak sah! mak aku kata masa Agung mati je takde artis.......

sitinurulhawa said...

keh keh keh.. semua salah.. sekarang umur dia 20, masa interview ni tahun 1997 jadi umur dia 17. kecit je orgnya, tapi hebatt tu. mula2 masuk SMP kira2 13 tahun dah mula tulis buku.

yan, kejap lagi bulan pose artis2 seme 'berehat'. raya je meloncat2 muncul balik. abang aip aku kata.. macam setannn hehe

LydiaRosli said...

uik?? 17 tahun... tapi comel jer...


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki