Blog Widget by LinkWithin
Yan, ujian dan Tuhan Manusia

Yan suka uji adakah aku betul2 pengekor setia Faisal Tehrani. Haha.. aku memang suka kecoh pasal Faisal. Bukan apa pun, pertama memang tak dapat dinafikan dia memang seorang pemikir dan penulis yang hebat. Kedua, aku bosan budak2 zaman sekarang ni mengidolakan orang-orang yang haprak. Dulu dia uji sama satu quote dalam buku Tunggu Teduh Dulu. Aku lulus ujian dia. Hari ni, pagi2 lagi dia nak uji aku lagi sekali.

klik gambar ni, barulah nampak butir kata kami

klik -> ulasan Yan tentang Tuhan Manusia
aha.. rupanya aku tak kongsikan pon tentang Tuhan Manusia ni. Bila diingat2 aku baca buku ni waktu Ramadhan tahun lepas. (maaf - semalam, aku tersilap bagi link buku Bila Tuhan Berbicara - keliru sebab ilustrasinya hampir sama)

Kesimpulan aku pada Yan, "Buku ni kalau dibaca oleh orang yang malas berfikir, tak akan habis. Tapi kalau kita dah habiskan buku ni, kita tak akan berhenti2 berfikir"

 

2 corat coret:

dhan said...

awe.. sib baik ko x tepek ape yg kite discuss dlm meeting tingkap pagi2 tuh... kalau x naya jer hehehehe jgn wat keje ..... :p

sitinurulhawa said...

mana bleh, kitekan ala2 pertubuhan bawah tanah.. mana bleh publish meeting kita haha


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki