Blog Widget by LinkWithin
2 DOUBLE CHEESE BURGER, PLEASE!

DOUBLE CHEESE BURGER 1
Tinggal aku, Mala dan William saja yang belum makan tengah hari. William ajak makan McDonald. Sekarang semua set besar Value Meal berharga 5.95 pada waktu makan tengah hari. Adakah McDonald telah merasakan kesan boikot produk berkaitan Zionist?
5.95 memang berbaloi. Kalau dapat double cheese burger memang la sedappp. Tapi aku tak mau pergi.

"Come on.. it wont make you fat.." William cuba pujuk. Dia boleh habiskan 4 ketul BigMac sekali hadap. "Its not about the fat, its about blood". William tak faham tapi aku malas nak cerita panjang. Akhirnya pergi makan tempat lain. Biasalah, aku gunakan mak buyung Mala dengan alasan Mala teringin makan chicken chop hehehe.



DOUBLE CHEESE BURGER 2
Bersemangat aku nak pegi kelas TKO. Dah beberapa kali termiss. Kelas pukul 7.30-8.30. Jadi aku salin baju siap2, azan je solat, pastu pecut ke gym. Sampai agak lewat, tapi tak apa. Ramai pulak orang berkumpul depan studio. Kelas macam belum mula, tapi aku tak nampak pulak jurutunjuk (instructor) TKO. Rupa2nya jadual dah berubah, ada kelas baru dan jurutunjuk baru. Lelaki Philiphinos yang cute. Nama kelas tu BodyAttack. Belasahh... aku join je.

Selepas 15 minit, peluh dah menitik. Step lebih kurang je, tapi intense lebih sikit.
"Okay, guys.. get some mats.. we have to do sit up!" Dan (nama jurutunjuk) beri arahan.
"Aaahhh...." Perempuan India depan aku mengeluh.. kuat pulak tu. Minah ni, memang kuat keluh. Kali lepas dia keluh kesah pasal kelas TKO, tapi ngadu kat Kak Zana (kelas step aerobic). Tak disangka-sangka Dan menyahut "If you want to get rid those DOUBLE CHEESE BURGER, you have to do this". Hahaha.. aku gelak je pelan-pelan. Nasib baik la Dan tu comel, jadi ayat dia yang sadis tu pon bunyi cute je. Kalau aku yang mengeluh tadi agaknya dia cakap BIGMAC instead of DOUBLE CHEESE BURGER. Haha

 

4 corat coret:

Qimy said...

ahaha..lawak!

kalo aku? huwaaa...

Anonymous said...

he eh eh lawak lawak...
best aa macam nak join je....

Marriatyi Morsin said...

tu la lawak2...mesti ko bersemangat kan awa...

sitinurulhawa said...

qim, kalo ko lempeng.. ekeke

kak su, balik msia nanti jgn terperanjat kalo tak kenal kite ekeke

maity, muka macam Dan Oliver tu kalau jadi pelakon kat Msia, mesti top meletop. Lagi pulak bila dia senyum angkat kening sblh. Tu yg bersemangat tu, huahua


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki