Blog Widget by LinkWithin
Nak kurus macam nak kaya juga. Fokus & kerja kuat

Memang betul, nak kurus macam nak kaya juga. Tak boleh main hentam, tak boleh tergesa2. Dan prinsip aku bila kita mahu lakukan sesuatu, buatlah denga bergaya (baca:berilmu). Sebab dalam sesuatu hal yang kita nak capai, kita akan temui pelbagai masalah. Dengan ilmu, kita akan tahu bagaimana menghadapi masalah2 yang timbul. Setiap masalah, kita perlu cari PENYELESAIAN bukan ALASAN. Dan berdiet ialah satu kembara yang panjang dan berterusan.

Sebenarnya, minggu pertama aku mula berdiet, berat aku naik sekilo. Sebab aku salah cara. Jadi aku pun mulalah tanya pada pak cik google. Baca sana, baca sini, fikir, fikir, fikir dan aku mula balik.

Nah! ini aku nak kongsikan sedikit ilmu. Aku akan terus kongsikan sedikit demi sedikit kalau kau suka silalah baca. Aku akan membebel, pandai2lah kau tapis isinya. Kalau kau mahu aku senaraikan 1 demi 1, hahahaha in your dream.. unless you are willing to pay my consultation fee.

Dan, kalau kau malas nak baca link atau artikel yang aku kongsikan.. TOLONG .. jangan beritahu aku. Kalau untuk bermula pun kau punya banyak alasan, seterusnya kau akan terus beralasan.

Koleksi artikel ni, bagus untuk permulaan. Dan blog DailyMucles ini pon bagus untuk diikuti. Sila klik dan selamat membaca!

DailyMucle's Compilation of Everyday Weight Loss Tips

 

2 corat coret:

Qimy said...

brape lama kembara cik awa sampai leh turun dr L ke S tu...

sitinurulhawa said...

dah dekat setaun la qim, mula april tahun lepas


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki