Blog Widget by LinkWithin
SELAMAT HARI RAYA!!!

Photobucket

 

6 corat coret:

Mama Nafis said...

sian kita aek..klu nk cuti panjang mesti ada keje klu xcoti xde plak..ish ish ish

Anonymous said...

Selamat Hari Raya Awa...

sitinurulhawa said...

mala..

ituler, kena sumpahan kite ni agaknya


will..
terima kasih will, lamanya menyepi? apa cerita terbaru?

sitinurulhawa said...

mala tanya aku, sapa will yang bagi komen kat blog tu? william ke?

aku jawab, bertuah la william nak komen kat blog aku, cakap melayu pon dapat D apa lagi nak baca.

mestila willa kan willa kan? kan? kan? :D

Anonymous said...

Hai Awa :)

Ya betul..Ni Willa-lah. Tapi siapa William?

Saja blog hopping to keep-up with the happenings of the master mates yang lain.

sitinurulhawa said...

William dan Mala opismate kita.

William ialah Malaysian Tiong Hwa tapi ada sikit perasan dia Aussie.

Mala bukan orang Chennai, dia orang Melayu yang benama macam India hehe

They both are good people :)


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki