Blog Widget by LinkWithin
Kelebihan orang berpuasa

Di pejabat aku, cuma 2orang je yang puasa. Aku dan Mala

Janice beri kami keistimewaan sempena bulan puasa ni

1) Dibenarkan balik seawal jam 5.30ptg
(setakat ni baru je 2 kali aku balik 5.30ptg, malas nak meredah jam. Baik2 masa perjalanan 20 minit jadi 1 jam lebih. lagipun, kerja banyak lorr.. Janice pulak yang bising pasal aku balik lambat. Hari-hari dia halau aku balik hehe)

2) Janice keluarkan arahan pada Siow Ti, untuk beri bantuan kecemasan, kalau kami terpaksa tak puasa
(Apa lagi tolong pick up order dari bawah le, atau belikan air di Kapitan Mart, contohnya hehe)


Best tak boss kami? hehehe

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki