Blog Widget by LinkWithin
Ramadan Mubarak



gambar aku cilok dr blog mala

ramadhan kali ni pon sama je rasa dgn yg lepas2. aku cuma harap aku tak akan kecewakan diri sendiri buat sekian kalinye ramadhan ni

selamat beramadhan semua

tiap kali ramadhan, kami sekeluarga akan bahagi2kan juzuk Al-quran untuk tadarus. tp baca sendiri2 la. saja nak kongsi idea, dapat imarahkan ramdhan dan eratkan hubungan kekeluargaan lagi. semoga amalan diberkati Allah

1 lagi tahun ni kami dah buat cabutan awal. tahun lepas cabut masa raya bnyk hadiah yg takmatch dgn orgnye. kesian eha dapat set teko ahaha.. emm fyi, undi ni utk tuko2 hadiah antara adik beradik (jeles la asik2 sikenit kenittt je yg dapat hadiah haha.. si tua2 pon kepingin juga)

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki