Blog Widget by LinkWithin
Awa di wajah langit pagi

sudah-sudahla baca majalah2 hiburan yang langsung tak membina tu. mari baca 'Milenia Muslim'. Banyak isu-isu Islam dan banyak ilmu dalam tu. Lanngan saja sebab agak susah juga nak dapatkan kat kedai. Novel bersiri Faisal Tehrani, 'Perempuan di Wajah Langit Pagi' dah bermula beberapa siri.

..... aku curi sikit dari blog faisal.... ampunnn pak..

Cawan berisi kopi itu terlepas dan sekelip mata cecair panas menimpa pahanya yang berlapik skirt labuh. Salwa menggigil, sekujur tubuhnya menggeletar dan saat dia menajamkan penglihatan dia lihat wajah ibunya yang cengkung itu makin menguasai. “Mahukah kau menunjukkan sikap Awa? Aku tanya apa sikapmu?”


sumpah! aku bukan promote sebab faisal guna nama Awa.. hahaha
lagipun yanti kata nama awa tak glamer, jarang-jarang watak dalam tv bernama 'awa'. Nama Yanti memang selalu walaupun cuma watak orang gaji indon, tetap lebih glamer dari awa. 'Itu fakta', kata yanti yang bakal membentangkan kertas kerja kajiannya di Jepun bulan depan

 

2 corat coret:

syahirah said...

Mmg nama 'Yanti' glamer..tapi kalau boleh nak watak yg lain pulak utk nama 'Yanti'...:D

Maybe ni langkah pertama Faisal mengglamerkan nama 'Awa' pula...

sitinurulhawa said...

walaupun suara aku cempreng, tapi aku suka low profile je... he he he


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki