Blog Widget by LinkWithin
Tahniah! Tahniah! Tahniah! Tahniah!

Tahniah yan, akhirnya sampai juga hajat hendak ke Jepun. Selamat berseminar, selamat membentang, selamat bercuti juga. Berbaloi penat lelah dan masa untuk buat kajian ilmiah. Semoga terus berjaya!

Tahniah Bad, akhirnya terlaksana juga rancangan hendak menyambung ijazah kedoktoran. Antara kawan-kawan kita, nampaknya engkaulah perintis. Aku masih ingat satu masa kau talifon dari Sussex ketika engkau begitu tertekan dan hampir-hampir putus asa. Semua lihat engkau sangat kuat. Rasanya macam baru sangat engkau pulang, sekarang mahu pergi lagi. Engkau ke negara kanggaroo pula. Tapi kali ini berteman, dia tentu akan sentiasa menyokong engkau sebab engkau pon begitu. Kau tak perlu lagi mengadu pada aku, tapi tolong jangan lupakan aku.

Tahniah Jas, senyap-senyap saja Jas pun akan bergelar Dr falsafah beberapa tahun lagi. Mudah-mudahan dimudahkan semua urusan di tempat orang. Semoga anak-anak pun cepat menyesuaikan diri. Apatah lagi Jas berangkat selepas seminggu Ramadhan, tentu lebih payah cabarannya. Sabar-sabarlah raya tahun ni tak dapat cium tangan emak.

Tahniah Dr Rose, senyap-senyap saja rupa-rupanya sekarang dah duduk dikerusi dekan. Tetaplah jadi superwoman Awa. Rindu sungguh rasanya. Tak ada orang yang marah awa macam Dr Rose. Makin kena marah makin sayang pulak hehehe.

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki