Blog Widget by LinkWithin
Hujung minggu yg panjang -- Kawan-kawan yg kite rindu..
























Epilog

Seronok sungguh hari tu! Rasanya inilah kali terakhir kita dapat begini. Bad kata, thanks for the day, abid kata tercapai jugak hajat aku, shishi kata dia happy hari tu. Aku? tak terkata apa apa. Aku masih rindukan kalian :)

...........................................................

Prolog

Bad dah nak terbang sangat. Kami pon rancang nak lepas rindu. Kumpul-kumpul, makan-makan, cerita-cerita kisah dulu, cerita-cerita kisah sekarang.

Meraikan Bad, dan kami semua sekali.

Semoga ini dapat memberi motivasi dan inspirasi.

Bakal Dr Bad, bakal Dr Yan semoga berjaya!!


****3 aug 2007
aku tak perasan salah letak tahun 2005 tu. shishi pon tak perasan. terima kasih sab sebab beritahu. apa nak buat, aku memang 'muda' 2 tahun dari umur sebenar. haha

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki