Blog Widget by LinkWithin
Menikmati sokongan dan dorongan


















Bila kita tahu menghargai dan menikmati sokongan dan dorongan orang-orang sekeliling kita, kita tak ada lagi alasan untuk putus asa!

To: siti nurulhawa (mcm ni ke rupanya nama aku dlm chinese?)
From: Fresh

Nothing to say... don't know wat 2 say.. :P kerana too many thing 1 2 say... so... must keep in touch.. then slowly-slowly i tell u!
<*Can see u sudah ada success punya " DNA". hanya nak activate & make the "DNA" live and kicking. May u success in all the thing u do!!*>

<**> fresh, tampal t-shirt aku sebab dah tak cukup tempat nak tulis, tu laa... nak sangat jadi orang terakhir :P. it has been 1 and a half year :)

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki