Blog Widget by LinkWithin
hujung minggu yg indah --- kerja overtime!!!

To: janice@... Date: 28 July 2007 4.00pm
CC: mymanager@...
Subject: Overtime on Saturday 28 July 2007

Dear Janice,

I would like to claim 1 and a half day of leave for working overtime today. Overtime means, employee should get at least 0.5 more on top of the normal pay right? That is why I'm claiming for 1 and a half day :)

I'm going home now. Don't forget to switch off the light and send your self an email to claim your leave. See you on Monday :D

rgds;
Hawa

 

6 corat coret:

Lonely said...

salam sahabat...
ingat lagi dengan SURAT UNTUK BULAN..?
how r u..?

sitinurulhawa said...

salam..

i'm good here.
saya tak dapat ingat apa-apa tentang SURAT UNTUK BULAN. bila googling kat net jumpa ini http://sensasian.com/product.php/
en/V0618M/Surat_Untuk_Bulan/

surat yg ini ke? bulan yg ini ke? yg ini saya tak pernah tonton.

errr.. who r u?

Lonely said...

salam kembali...
www.suratuntukbulan.blogspot.com rembember? u ada tinggal komen pd salah satu poem saya...dn berminat nak kutip katanya...
lama sungguh saya tak masuk blog tu...semalam tergerak hati untuk saya susuri kembali lorong2 sepi yang telah lama saya tinggalkan...terjumpa komen u..

sitinurulhawa said...

:) lama sangat tu patut la tak ingat. apa pun salam kenalan.

bila masuk balik surat untuk bulan tu barulah ingat dulu pernah singgah sana :D. nice work, jangan berhenti pulak ya.

Anonymous said...

salam..
tak tau lah.. nape u tak letak shoutbox kat blog u ni...lagi senang sket nak chat dari masuk komen ni..whatever..thanks.

Anonymous said...

saya guna anonymous ni...guna acc blogger ni tak oaham la saya..ada masa blh..ada masa tak pulak.-lonely.


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki