Blog Widget by LinkWithin
Selamat hari lahir ke berapa ya?

Tahun lepas pagi-pagi lagi Dr Ct talifon, ingatkan supaya jangan lupa ucapkan 'Selamat Hari Lahir' pada Dr Rose.

Tahun ni aku lupa lagi.. hehehe.. tapi kali ni dia sendiri yang ingatkan :p

dr rose
09/06/07
10:08AM
U lupa birthday I semalam! Merajuk tau!....


"Sorrylah dr, semalam saya I pergi oversea hehehe"... baikk punya alasan ...
pergi oversea ke? setengah hari dah balik huhuhu

Selamat Hari Lahir ke4?
Semoga bahagia selalu, terus ceria dan terus berjaya.
Semoga main beriman, makin solehah dan sihat sejahtera.
Doa istimewa: Semoga ada rezeki menunaikan haji tahun ini!

 

0 corat coret:


Aku Saya Ana Wo I

N3 Lepas-lepas

Jalan Pintas


Komen Terbaru

Peminat Aku

Yok ngeteh yok!!

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Bekas tapak kaki